Política de Devolucions de l'AMPA Escola Vedruna Palafrugell

1. Introducció

L'AMPA de l’Escola Vedruna Palafrugell amb NIF G17318759, domiciliada al Carrer de Sant Sebastià, 85 – 17020 Palafrugell (Girona), titular del TPV Virtual ampaescolavedrunapalafrugell.ticketerum.com – 354473035, es compromet a gestionar de manera justa i transparent les devolucions dels pagaments realitzats pels seus membres. Aquesta política estableix les condicions i procediments per sol·licitar i processar devolucions.

2. Motius per Sol·licitar una Devolució

Els usuaris poden sol·licitar una devolució per les següents raons:

Cancel·lació d'una activitat o esdeveniment per part de l'AMPA.

Error en el processament del pagament per part de l'AMPA.

Qualsevol altra raó que el comitè consideri vàlida després de la seva revisió.

3. Condicions de les Devolucions

Termini per Sol·licitar Devolucions: Les sol·licituds de devolució s'han de presentar dins dels 30 dies hàbils següents a la data del pagament o de l'esdeveniment/activitat.

Requisits de Documentació: Les sol·licituds han d'anar acompanyades de la documentació pertinent, com rebuts de pagament, comprovants mèdics (si escau), i qualsevol altra evidència que recolzi la sol·licitud.

Avaluació de Sol·licituds: El comitè de l'AMPA avaluarà cada sol·licitud de manera individual i es reserva el dret d'acceptar o rebutjar la sol·licitud basant-se en els mèrits de cada cas.

4. Procediment per Sol·licitar una Devolució

1. Presentació de la Sol·licitud:

Omplir el formulari de sol·licitud de devolució disponible al web de l'AMPA o a l'oficina administrativa.

Adjuntar tota la documentació requerida.

Enviar la sol·licitud i la documentació a ampa@vedrunapalafrugell.org.

1. Revisió de la Sol·licitud:

Els membres revisaran la sol·licitud dos membres de la junta directiva tant aviat com es pugui.

En cas de necessitar informació addicional, es contactarà al sol·licitant.

1. Resolució:

El sol·licitant rebrà una notificació per correu electrònic amb la decisió del comitè dins de 15 dies hàbils després de la revisió de la sol·licitud.

Si la devolució és aprovada, es processarà el reemborsament a través del mateix mètode de pagament utilitzat originalment, llevat que s'acordi un mètode diferent.

5. Limitacions i Excepcions

No es realitzaran devolucions per activitats que ja s'hagin realitzat, excepte en casos de força major.

Els costos administratius associats amb la gestió de les devolucions poden ser deduïts de l'import a retornar.

L'AMPA no es fa responsable d'errors comesos per tercers (per exemple, serveis de pagament externs) que puguin afectar la rapidesa del reemborsament.

6. Contacte

Per qualsevol consulta relacionada amb aquesta política, els membres poden posar-se en contacte amb l'AMPA a través del correu electrònic ampa@vedrunapalafrugell.org.

7. Aprovació i Revisió

Aquesta política va ser aprovada pel comitè de l'AMPA el 30/05/2024 i serà revisada anualment per assegurar la seva adequació i compliment.